Lite som hemkunskapen i skolan

Så sant som sagt, maten fick jag laga själv eftersom vi blev osams om vilka köksverktyg som är bäst.

Jag gjorde något jag aldrig gjort förut, något som var förvirrande och frustrerande. Jag kokade ris.
Jag fattade ingenting av hur man skulle göra. Skitjobbigt.
Och själva pitabröden var stenhårda, nästa gång kan vi köra direkt med wasa knäckebröd, mycket billigare.

Jag har fått lite frågor om vad jag är för sjuk och varför.

Just nu verkar det som någon lättare variant av influensa.
Annars är det min hals som spökar. Jag har något virus som ger samma symptom som halsfluss.

Så, glad att vi redde ut det.

För övrigt; Jag mår illa.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0