Mattias<3

Min pojkvän är den absolut bästa.
Jag har legat i min säng och trott att jag var i skärselden.
Jag har febrat, jag grät som aldrig förr och hela jag värkte.
När min pojkvän frågade mig en enkel fråga tjöt jag floder för att jag inte kunde bestämma mig. Nu är febern nästan helt borta. För stunden.

Nu, efter han bärde upp mig till duschen och såg till att jag lugnade mig lite, spelar han Guitar Hero.

Och ärligt talat skiter jag i det där med tankvärda inlägg.
För vet ni, jag tänker inte så mycket längre, jag tar dagarna som de kommer!





Kommentarer
Postat av: s

vad gulligt!

2009-02-20 @ 15:20:03
URL: http://swipeme.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0