Men ja, jag är skitsur.

Ärligt talat vet jag inte vad min pojkvän gör på mig blogg ibland.
Herregud, förut när jag bara tänkte sätta mig och skriva en kort inlägg till er börjadehan direkt tjata på att vi skulle gå. Då snackar vi tre sekuder efter jag satt mig.

Sen blev jag skitsur. Helt okej enligt mig.
Och nu när jag ville gå och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, nej då orkar han inte.
" Det är en skitstor omväg och jag är faktiskt trött."

Herregud.
Nu har alla mina pojkvänner försvunnit jag tror de rymt tillsammans.
Först rymde han som skulle sluta spela cs.
Sen följde min snälla pojkvän med.
Sen försvann den hemlighetsfulla.
Och nu har han som skulle börja träna försvunnit också.

Det är så himla skumt, är jag så hemsk?





Kommentarer
Postat av: KeiNo

Att det här var det krångligaste inlägget jag läst :P

2009-02-14 @ 11:49:31

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0