Nödvändig shopping.

för bara några minuter sedan klev jag in i ett varm hus.
Kändes ganska skönt med tanke på att det är väldigt kallt ute och mina hals är på väg neråt igen.

Jag smet lite tidigare från skolan idag.
Psykologilektionen var inställd och engelska B är tråkigt.
Så jag tyckte att jag lika gärna kunde åka hem.

Innan bussen kom hann jag med att springa en himla massa ärenden.
Sånt som man inte har tid för annars.
Nu snackar vi inte klädshopping, det har man ju tid med när som helst?

Sprang bland annat till apoteket och köpte nytt läppsyl och fyndade ansiktsvatten för 17 spänn.
Jag klagar inte.

Sen köpte jag tandkräm. sånt tycker jag verkligen är skitkul.
Ärligt talat.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0