Pluggförsök #4



Jag lurar alla idag igen och säger att jag pluggar.
Fast idag var det var faktiskt tänkt att jag skulle plugga, jag har bara inte hunnit börja än.

Tänkte jag skulle köra igenom matten nu, jag har prov på fredag och jag vill så himla gärna fixa det så jag blir klar med "Funktionsbegreppet".

Eftersom jag precis duschade har jag ytterligare ett skäl att springa ifrån läxorna.
Jag måste naturligtvis föna håret och få de här nedrans hultsfredarmbanden torra.
Mina handleder mår inte bra av att vara nedkylda.

Jaja, åter till arbete.





Kommentarer
Postat av: s

haha man skjuter alltid fram pluggandet :P

2009-02-12 @ 10:25:58
URL: http://swipeme.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0