Skola

Idag var ingen god morgon, inte över huvudtaget.
Jag vaknade och tänkte att det var så himla skönt att det fortfarande var natt och att jag kunde somna om. 10 minuter senare går alarmet igång.

Och inatt kunde jag inte somna eftersom jag var så himla  uppspelt över att jag inte hittade mitt minneskort, som det var en massa personliga bilder på.


Men jag tog mig till skolan iallafall.
Jag har haft webbdesign och hon förklarade att jag låg på MVG bara jag lämnar in teoriuppgifterna.
Efter det så har vi tittade på halvporr på diversesidor, sett tjejer som spyr på varandra, nästan spytt själv och varit allmänt uttråkad.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0