Nej, torsdag.

Det är kallt här i sängen.
Kallt och inte alls mysigt.
Men jag kan iallafall ha datorn här och jag slipper sitta vid den sationära.

Imorgon är det mediadag.
Mediadag innebär mediaämnen från 8-16. Allt i samma datasal, hela dagen.
Okej, media är skitkul, verkligen, men 80% av den tiden sitter jag bara.
Antingen finns det faktiskt inget att göra eller så sitter jag och spelar meeblings i väntan på ett godkännande eller hjälp. Det är då jag ångrar att jag ens klev upp ur sängen.

Och skulle vi väl göra något på media dagarna så är det meningslösa övningar som inte alls ger mig något. Utan de bara finns, ingen fattar varför eller vad de kan ha för syfte.

Så kort sagt är mediadagarna helt meningslösa, men vi måste vara där trots allt.
inget snack om saken.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0