Min mediadag

Sådär, nu åt jag lite mat och så dammsugade jag lite så det ser lite snyggt ut.

Media dagen bestod, som väntat av en massa avsittande tid.
Men det var skönt endå på något sätt.

Vi fick även kakor och godis idag av Mattsson, vår medialärare. Hon tycket vi jobbat på så bra vi var värda lite alla hjärtansdag fika, trots att det inte är förrens på lördag.
Det känns bra att pausa och sätta sig i redaktionsrummet ett tag, lite mer avslappnande istället för att sitta i datasalen.
Så där satt vi och tog det lugnt ett tag och stoppade tillbaka halvätna geléhjärtan i förpackningen.

Jag fick också klart fotouppgiften jag väntat med länge nu.
Och jag fick vara ensam med Therese när hon tog av sig tröjan.
Det fick fan inte ni.









Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

läckert foto!

2009-02-12 @ 17:59:40
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Häftig bild :)

Snyggt och bra gjort!



Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

2010-01-18 @ 15:50:10
URL: http://ellensphoto.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0