Ännu en gång tragiskt

Det faktum att folk inte kan acceptera att man vuxit upp lite tycks ha gnagt på mig hela morgondagen.


En dag när ni skaffar ett seriöst förhållande, där man bryr sig om varandra och vill kunna fira midsommar tillsammans, med lite vänner och bekanta, då kommer ni också förstå.
Haha jösses vad jag tycker synd om er. Det är helt sjukt vad patetiska ni är.


Tills dess är gränsen dragen och jag tänker inte bry mig ett dugg mer.

Förlåt ännu en gång för att jag låtit bloggen bli personlig igen, men det här är bara så barnsligt att man inte ka få umgås med sin pojkvän på midsommar på en "fest" där man blir tillbedd att komma.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0