Alla dessa drömmar.

Inatt har jag drömt så konstiga saker.
Jag har vaknat med jämna mellanrum och tänkt vad fan vad det där om?!
Exempelvis drömde jag att jag gick runt i skolan med bara handduk, eftersom jag varken hade nycklar eller kläder.
När jag sprang runt som mest hittar jag min käre vän Alex i textsalen.
Då tvingade jag mig själv att drömma att jag hittade kläder, situationen var lite väl svår där.
Sen när jag fortsatte runt på media var Adam Alsing där, instruerade elever från teknik vad de skulle jobba med!

Långt innan dess drömde jag om några stora krigshjältar, STORA, som slogs.
Det slutade med att en av dem rymde med cirkusen.

Aja, nu ska jag krypa ner och läsa lite mer i "En hjärtformad ask", den är faktiskt ganka spännande, och lite läskig.






Kommentarer
Postat av: giulia

hahahah, den kommer under helgen =)

2009-03-11 @ 10:10:49
URL: http://giuly.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0