Good evening


Jag har spenderat hela dagen hos min syster, till slut blev jag nästan sur för att jag var så himla trött och visste att jag har en hel del att göra här hemma.
Så när vi kom hem vid åtta var det bara att sätta igång och tvätta, städa och plugga.

När jag blir såhär arg och stressad saknar jag Mattias ännu mer, för han får mig alltid lugn. Förr eller senare ska troligen tilläggas. Ibland kan det ta ett tag och både det ena och det andra har hunnit gå sönder, men sen är jag lugn som en..ja, ... ... sengångare?

Just det! Jag tittade på Jag vet vad du gjorde förra lördagen och som jag skrattade! Fyfan vad roligt det var!
Helt sevärdigt!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0