Guten morgen!

Hallå i stugan.
Just nu sitter jag vid frukostbordet och har laddat upp med massa gott så jag klarar mig genom dagen.
Jag äter tillochmed yoghurt! Men nämn inget om kolayoghurt till min pojkvän..

Att gå upp klockan halv sju på morgonen är verkligen inte min grej. Reaktionerna när klockan ringt den senaste veckan har varit ren och skär ilska. Jag blir superförbannad när klockfan ringer. Det går naturligtvis över när jag väl kommit upp, men innan dess är det verkligen ingen lek här i huset.



Mums!!







Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

hahah är den god?

2009-03-06 @ 09:19:06
URL: http://halshammar.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0