Jävla skithals

Godmorgon, solen skiner och jag var på strålande humör när jag vaknade. Trots att jag inte sovit mycket alls inatt. Hur som helst, det finns verkligen inte ett enda moln på hela himlen och jag kände mig så jäkla glad.

Nästa steg i processen var att hosta. Hosta så jag trodde halsen gick sönder innifrån och att en lunga skulle komma upp och hälsa på. Så höll jag på hela förbaskade tiden och bestämde mig helt enkelt för att jag inte var tillräckligt frisk.

Innan vi skulle sova igår kom det en spindel och kröp precis brevid mig.
Jag tror inte Mattias visste exakt hur rädd för spindlar jag var, låt oss säga såhär, han vet det nu..





Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!!

2009-03-18 @ 11:01:57
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

krya på dig!!

2009-03-18 @ 11:02:25
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0