Open up your heart

Jag vaknade vid åtta, trött som bara den, men lyckades inte somna.
Jag ska ta på mig det finaste jag har idag, allt sånt som Mattias gillar. Jag saknar honom.
Det kan anses som lite sjukt eftersom han var här igår morse, men jag har mina anledningar.

Det finns så himla mycket att tänka på, gamla texter som fastnar i huvudet.
Och det är då jag funderar över vad det är för fel på mig. Varför jag gör såhär mot andra.
Det är även då jag inser att jag inte har gjort något. Kanske är det problemet, men jag har iallafall inte orsakat smärta. Nu om jag ser tillbaka på tiden så ser jag på det med ett stort leende, det var värt varenda uppoffring, men jag förstår samtidigt om den tiden är förbi sedan länge.
Fast jag förstår fortfarande inte varför den är förbi sedan länge.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0