Puss på måndagar

Usch.
Mattias tvingade upp mig ur sängen idag.
Jag var seriöst på skitdåligt humör. Jag hade inte sovit tillräckligt och natten skulle inte vara sluta på skit länge. Trodde jag. Tills mattias började dra och slita i mig och tjata om att jag skulle gå upp.

Det är ganska roligt att höra om helgens bravader.
Någon dansade på ett bord på det lokala "discot"*
Någon raggade upp en kille som hon känner, fast hon inte kände igen honom med en halv sjuttis i sig.
Någon har hånglat med någons pojkvän.
Någon har sett mig i puben.

Nu ska jag sitta och förbereda en debattartikel.
Har ni åsikter om fildelning kan ni ju dela med er.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0