Sjuksjuksjuk (och en elvispad hand)

Det här med att vara sjuk är verkligen min grej, men samtidigt inte.
Jag och mormor är absolut bäst på att vara sjuka (idag mötte jag henne då hon skulle in och sy 10 stygn för hon hade elvispats sig i handen..?) men det är ingen fin egenskap vill jag inte påstå.
Sjukandet tar verkligen ut sin rätt på mig, jag är trött med ständig huvudvärk och dumma smärtor. Att leva med det här är inte roligt heller. jag får se det positiva med att det varierar sig med feberyra ibland.

Hur som helst måste jag sova innan jag faller ihop på golvet, så bra mår jag just denna minut.
Imorgon ska vi gå ut och gå för att försöka hålla mig vaken och alert så länge som möjligt, jag är trött på att behöva vara sängliggande hela dagarna.

NU; Ducktales och Darkwing duck i sängen.
På tv alltså.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0