Skoltjaffs

Nu har jag kommit hem och har hunnit med att äta.
Skoldagen började vid ett och slutade vid halv två för min del.
Men jag satt ju där sedan åtta. Det är ju skönt, eller?


Jag har fått lite kompletteringsuppgifter från skolan nu så jag kan få ett g i varje ämne iallafall.
Dagen har väl trots allt varit ganska skön, hade dock varit skönare om jag fått sova. Jag mår ju somsagt fortfarande inte bra.
Justdet! Jag fick en biobiljett idag, jag svarade på en enkät om våld och lite annat. "Tänker du ofta på att du tar på ditt könorgan för mycket?"  ...eh ja well.. typ så, men jag fick en biobiljett för att jag ville vara med och svara.

Hur som helst kommer jag åka in med 11.15 bussen imorgon eftersom vi inte behöver komma på fotolektionen vilket är förbannat skönt.

Nu ska jag göra lite nytta





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0