Förlåt för världens längsta inlägg.

Jag är verkligen inte bra på det här.
Men jag har ursäkter. Jag lovar.

I lördags var det städning på gång hela dagen.
Herrn latade sig mest i sängen.
Inte jätte spännande direkt.
På kvällen åkte vi till västervik och tittade på New Moon. Över förväntningarna. Bättre än förra osv.
Kom hem sent, somnade på stört.

I går, söndag var det ljusparty. Här, hemma hos mig såklart.
Kakorna jag bakade för ett tag sedan kom till användning. De tog nästan slut dessutom.

Försäljaren var urtrist, handlade för 800:- men kakorna var iallafall goda.
Mattias var sjuk och det var ompyssling nere mellan varven.

Idag är han ännu sjukare. Han brändes när man tog i honom. Jag blev också sjuk igen, på nytt.
Så imorse la vi oss och tittade på ducktales någon timme.

Nu har han åkt hem till sig och ska vila. Hoppas han blir frisk tills på onsdag <3



Angående längden på det här blogginlägget, det ska aldrig mer upprepas.
Godnatt igen.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0