Gratisbio

Jag har precis tjänat ihop till mitt första presentkort på Gratisbio!
Det har inte kostat mig en enda krona och det har inte tagit lång tid alls!

För alla som inte har testat det här med gratisbio rekommenderar jag att ni gör det. Jag hoppas att de flesta redan är medlemmar, men till er andra råder jag er starkt att bli medlemmar.
Gratisbio.se är en sida där du samlar ihop poäng på olika sätt som du sedan växlar in till presentkort, biobiljetter eller en tidningsprenumeration! Presentkorten gäller i massor av olika butiker tex. H&M, Gina tricot, Nelly, NK, lagerhaus, Ica, panduro, Ginza och mycket, mycket mer!

Är du inte redan medlem bli det nu!






Kommentarer
Postat av: Liza

Alltid roligt med gratis grejer :D

2009-10-13 @ 12:11:53
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0