Ironi

För ett par år sedan förbannade jag mig själv eftersom jag var singel.
Jag spelar tv- och dataspel dygnet runt och är fruktansvärt larvig och barnslig. Haha. Vem skulle orka med mig liksom? Så gick tankarna.  Knäppt kan man tycka så här i efterhand, men så var det.

Idag var den en kille som förbanade sig själv över att jag hade just de här såkallade egenskaperna och dessutom redan hade pojkvän.


Livet är så knäppt ibland.


Vad gäller den här killen tyckte jag det var jätte sött sagt. Och det är klart det finns fler spelberoende och fjantiga tjejer som färgar håret varannan vecka.  Jag lovar.





Kommentarer
Postat av: Jennie

haha gulligt att han sa så :)

2009-10-07 @ 17:59:48
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: .

tillåt mig att spy..

herregud vad du ville få fram att du gillar tv/dataspel & är sååååå "fjantig".

För INGEN kille vill ju ha en sån tjej?...eller hur var det nu? u knew and u know.

Inlägget var inte ironiskt, det var PATETISKT.

2009-10-21 @ 14:14:56
Postat av: Miss P

Nej lilla du, det var inte meningen att det skulle vara ironiskt. Jag vet inte, läste du överhuvudtaget vad som stod?



Jaja, lycka till med ditt.

2009-10-21 @ 14:21:11
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0