Finns det något som håller humöret uppe?

Jag har lite saker att berätta om, lite saker att fota och lite saker att göra. Men trött det är jag.

Mattias kommer imorgon igen och jag hoppas att jag orkar sstäda innan dess, annars blir det aldrig gjort.
Nu börjar csi. Ännu en anledning till att stänna kvar och inte göra något.

Jag ska jobba om några dagar. Jag är inte klar med intervjufrågorna än.
Jag har, som pricken över i:et, fått mycket ont i halsen och en väldigt besvärlig hosta.

Jag hoppas inte att det här kommer påverka min rookie-helg.





Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Jag vet inte, jag är inget pro :) Jag försökte bara vara så konstnärlig som det gick med de begränsningar man hade :)

2009-10-26 @ 21:09:12
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: sofiabergdén .

Uff. Krya på dej <3

2009-10-27 @ 15:45:55
URL: http://bergden.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0