Pensionär i förtid - förtidspensionär helt enkelt

Är det bara jag som inte orkar gå i skolan på 5 timmars sömn? Eller okej. typ 7-8 timmars sömn då?

Jag pallar inte vara uppe efter klockan 10. Det är ett faktum som är svårt att undgå.

Varje kväll min pojkvän och jag planerar lite fredagsmys somnar jag som en stock innan vi ens hunnit säta på filmen. Och nu, nu vet ni när jag hållt mig vaken ett tag så har jag fått ont i magen. den tror ju att det är dags för frukost liksom?

Nä, tacka sömn innan 9 vettja, då är jag med på noterna.





Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

jag sover också väldigt tidigt.

Btw, du har en väldigt fin och trevlig blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-09-10 @ 14:03:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0