Vilket flyt

Tänkte berätta lite om mitt kap från förra veckan någon gång.
Ville uppdatera kameran i hopp om att få igång ett intresse igen.
Så jag beställde hem lite filter. Och mamma ville ha ett nytt UV-filter dessutom.
Uvfilter går ju åt som tusan så jag köpte det billigaste, whatever liksom.

65:- betalde jag. Multicoated dessutom. Det lät bra i mina öron, slimmat skulle det också vara. Lät utmärkt.
Leveransen var över förväntan. Det låg i brevlådan och väntade ivrigt på att öppnas redan dagen efter.

Mamma blev glad, jag blev nöjd över mina köp och alla levde lyckliga i alla sina dagar. Förutom den stackars sate som skickat iväg UVfiltret. Filtret kostade inte alls 65:- som jag betalade. Utan nu ligger priset på stadiga 219 kronor.

Det kallar jag fynd! TACK TVSPELSWEB!






Kommentarer
Postat av: Mjarrr

Minitänd stortänd

2009-09-24 @ 23:53:22
URL: http://mjarrr.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

tvspelsweb är skit bra! Fick paket från dom igår! :)

2009-09-25 @ 15:34:56
URL: http://petras.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0