Att kurera sig på en onsdag.

Imorgon kommer vara min allra första sjukskrivna dag på jobbet.
Jag har febrat mig igenom dagen idag och det får räcka. Imorgon är det jag som kurerar mig.

Det ska bil så oändligt skönt att få vara hemma och bara få vara lite sjuk. Att jobba med feber och tungt huvud har varit otroligt jobbigt. Jag tänker mig te-drickande hela förmiddagen, hasa mig ut för att hämta och läsa lite onödig reklam, ligga på soffan och se repriser, hoppas på att någon skänker en god tanke eller ännu bättre, tar med sig godis eller apelsiner.

Nu ska jag spela lite tvspel innan jag placerar mig i sängen för att invänta morgondagen.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0