Godmorgon. Eller?

Åh jag är så himla trött.
Jag har äntligen slagit mig till ro i sängen efter en heldag i Linköping.

dagen började sådär.
Jag vaknade vid åtta, superpigg. Gick upp för att duscha. Någon annan hann in till duschen två sekunder innan jag kommit upp för trappen.
Gick ner igen. Väntade och gick upp igen, någon annan duschade. (obs! ny person)
Sur tjej äter frukost istället.
Runt nio kommer jag in i duschen. Något fel på varmvattnet. Duschar i lika kallt vatten som man dricker.
Dvs. riktigt jävla iskallt.
Sminkar mig. Börjar föna håret. Knappen trillar bort. Sätter dit den och drar igång den igen.
Hårfön glöder och brinner.


Gött.









Kommentarer
Postat av: avo

med hörre du nice dag haha

2010-02-24 @ 14:08:37
URL: http://avos.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0