13.

Jag är inte på humör för något alls idag.
Jag drömmer mig bort. Till Italien. Ständigt Italien.

I måndags kväll började jag med bokserien jag tidigare varit så negativt intälld till. Tills jag såg film nummer två i höstas det vill säga.

Jag kan inte släppa den. Just nu när jag skriver tycker jag att jag slösar mig tid. Jag borde läsa. Jag vet att jag har ett viktigt naturprov på fredag men det kan inte hjälpas. Jag har inte tid nu.
Jag sträckläste första boken, med undantag för åtta timmars sömn. Nu har jag läst mer än hälften av den andra och imorgon kommer jag troligtvis vara trollbunden vid den tredje.

Jag kan knappt äta. Ännu mindre sova.
Böckerna gör inte mitt dagdrömmande mindre intensivt.
Släktet Volturi får mig att drömma ännu mer.







Kommentarer
Postat av: Sabina

hade itne varit fel att åka iväg

2010-01-13 @ 17:16:18
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0