Busshelvete

Jösses. Jag är så jävla arg. Det är helt sinnes sjukt.

Jag vaknade trött men på riktigt bra humör idag.
Blev något sur när jag glider omkring på snön som en jävla inoljad tomte.
Såg bussen, började springa.
Var halvvägs över vägen, inom räckhåll för bussen.
Bussen åker iväg och jag blir stående på vägen.
Chauffören visar inget tecken på att bry sig.



Den här dagen är redan ett jävla fail.

Om 15 minuter har jag ett naturprov. Jag skulle pluggat på bussen och på väg till skolan.
Nu hann jag inte det. Och jag är för arg för att plugga nu. Åh. Förbannat.






Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Härlig blogg! :D

2010-01-23 @ 11:01:09
URL: http://steeler.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0