Jag vann!

Här om dagen, körde ju bussen ifrån mig.
Jag skrev då ett långt aggressivt mail i vilket jag överöste dem med klagomål.
Med all rätt tyckte jag.

Nyss när jag åkte hem inträffade det märkligaste.
När vi svängde in i storebro stannade vi som vanligt vid första hållplatsen.
Inte konstigt alls.

Förutom att ingen skulle varken på eller av. Och där stod vi ett par minuter tills klockan 11:15.
Först förstod jag inte vad som hände. Sedan gick förvirringen över i lyckorus.

Haha! Mitt arga lilla mail har iallafall satt spår för tillfället!





Mvh///En mycket glad tjej.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt bild :)

2010-01-27 @ 18:01:36
URL: http://beeccss.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0