Lite att reda ut.

På tal om att jag är sjuk är jag så fruktansvärt trött på att bli ifrågasatt angående det.

Många finner det svårt att förstå att jag är sjuk 90% av tiden.
Men vet ni vad? Deal with it!

Jag tycker inte det är jätte roligt att ligga hemma och febersvettas framför gamla tråkiga repriser av vänner och hem till gården. Det finns saker jag hellre skulle göra. Sen kanske de nödvändigtvis inte involverar skolan, men det är ju en helt annan sak.

Sen vet inte jag om det är någon som gillar att gå till skolan med feber och med en så intesiv hosta att du kräks en gång ibland.

Jag tycker inte det känns okej så jag stannar hemma.






Sen är jag inte mer än människa. Jag tycker också att jag är värdig en sovmorgon då och då och en dag ledigt när det känns tungt. Jag har precis lika mycket rätt som alla andra.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0