Måndag. Igen.

Med lite treo i magen känns allt lite lättare.

Jag har blivit bjuden till ännu en bal, vilken känns mer lockande än den förra.
Men det finns ännu inget bestämt.

Jag har även börjat läsa igen. Det känns knäppt att jag haft uppehåll över helgen.


Vi var även ute och åkte pulka igår. I vad som kan tyckas vara dödens backe. Det gick alldeles för fort ner och på tok för sakta upp. I veckan ska jag ge mig in och köpa ett par skridskor. Se om pappa har lust att följa med och leka på isen. Något jag inte gjort sedan jag var liten.

Mer om det någon annan dag.






Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

åååh, skridskor.. det har jag inte åkt sedan högstadiet, när man gjorde några tappra försök på idrottslektionen :P Kom ihåg att jag var en jävel på att åka bakåt men inte fram, hahha!



Hoppas du får med dig han ut på isen, kul ju =)

2010-01-18 @ 16:32:40
URL: http://wazup.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0