19 juli.

Hej.
Jag är hemma efter en vecka hos min syster. Utan internet och utan tv.
Men nu är jag äntligen hemma.

Jag är verkligen trött. Jag hade en glasbit i foten i flera dagar, och nu har jag råkat göra något annat med foten så jag kan knappt gå.
Jag måste köpa nya skor. Att stå upp 5-7 timmar varje dag och tillbringa tio minuter till att sitta ner är inte min grej.


Lite bilder och grejer kommer någon annan gång.
Nu behöver jag bara sova i trehundra år. Förövrigt jobbar jag i lite drygt 5 veckor till. Sen tar jag minisemestern i någon vecka. Sen letar vi nya jobb.





Kommentarer
Postat av: Sara

fyfan för glasbitar :(

2010-07-20 @ 21:41:45
URL: http://shaawty.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0