Klagoinlägg.

Åh. Jag är så trött.
Jag ska städa i ordning här sen sova på direkten.

Tidningen tar död på mig. Jag avskyr att bli tillsagd vad jag ska göra när jag redan gör saker.
Jaja.

Jag har ringt sponsorer för glatta livet idag.
Får väl ta resten på tåget imorgon eftersom ingen svarar.

(Jag gillar min utbildning, nu vet jag iallfall vad jag absolut inte vill jobba med.
)

Och min spontana romantiska veckoutflykt blev inte så jäkla bra som jag hoppats.
det blir en enkel 24 timmars resa. Dit - shoppa - äta - hem - sova - hem igen.

Och när jag väl kommit av tåget är det raka vägen till skolan igen. Trots att jag är ledig.
Typiskt.







Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0