Onsdag

Hej hallå. Livet som skiftarbetare är fint men tidskrävande och jag har varken tid för blogg eller så mycket annat.

Det har dock inte hänt så mycket, jag var på ikea på spontantripp för vad som komma skall och köpte lite nödvändigheter, jag har fått ytterligare en helvecka som jag ska jobba, och lite till efter det, JAG FLYTTAR OM TRE VECKOR (sjukt vad mycket tråkigt skit med el, bredbandsbeställningar och adressändringar som ska göras innan) och dessutom fick jag reda på att jag får tillbaka 8400;- på skatten. Det kunde inte kommit mer lägligt.

Nu ska jag sova eftersom det är dags för jobb om nio timmar. Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkiga är dock att man inte får dem förens midsommar..

2011-04-09 @ 22:37:04

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0