Inför alla hjärtans dag

 

Jag tycker det är jättejobbigt och, framför allt, tråkigt att köpa saker till killar, oavsett högtid.

Tjejer är för egen del alltid lättare. Jag vet vad jag skulle uppskatta och förmodligen kommer hon också göra det. Vad uppskattar killar? Öl? Bukett med rosor? Muffins? En dag utan mig? En rakhyvel? Jag har ingen aning.



Men den här gången tog jag något som funderat på ett tag. En ganska rolig sak som jag tror (läs: hoppas) han kommer uppskatta!

Och nu till det tråkiga. Jag skulle gärna berätta, eftersom jag vet att det är många (inklusive jag) som sitter dagen innan och fortfarande inte kommit på något roligt, men eftersom jag vet att min pojkvän kikar in här ibland så går det inte.







Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0