Being the bigger person

När jag tittar på bilderna i förra inlägget på den här datorn, min laptop, är de nästan svarta allihopa. Förhoppningsvis är de inte det på era datorer, annars får vi göra om det.

Har egentligen inte så mycket att berätta för er kära vänner. Jag har sovit som en stock inatt, vilket verkligen behövdes då jag inte sovit så jäkla mycket i helgen.

Åh i slutet av den här veckan kommer mina arbetstider läggas om, jag kommer sluta tidigare på dagarna! Sjukt skönt att få tillbaka en timme av mitt liv! En timme på eftermiddagen i alla fall, jag forlorar en på morgonen, men det är det värt.

Nähä, nu ska jag gå och förbereda mig mentalt på att hjälpa gamla tanter med deras bh-storlekar. Kanske kan man lura på någon en push up-bh?





Kommentarer
Postat av: Michaela

Bilderna är lite svarta för mig när jag ser dem.

2011-03-15 @ 10:45:04
URL: http://colourslide.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0