Killen i lägenheten under är dessutom lite hostig hör jag

God afton kära vänner! Nu har jag äntligen kommit ifrån jobbet och ligger och uppdaterar mig om vad jag missat när jag varit borta.

Idag har jag faktiskt till viss del lärt mig köra motordriven handtruck. Blir lite svårt när jag har en hel del motoriksproblem, haha, det är svårt att säga det utan att folk tror att jag är utvecklingsstörd, men så är det. Jag kan knappt cykla! Min pojkvän tycker det är jobbigt när jag ska cykla till jobbet eftersom han vet att jag är supersämst, haha. En liten parentes.


Anywho, det är dags att försöka sova och förbereda sig inför veckans sista dag! Det ska bli jäkligt skönt med lite lång helg!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0