Livet i allmänhet

Jag tycker det är fantastiskt. Inte värken i mina fötter dock. Men resten. Helt okej.

På tal om okej och fantastiskt. Jag hörde en helt fantastisk låt på radion. Mamma som satt brevid i bilen frågade om det möjligtvis var jag som skrivit låten. Och innan ni frågar, nej jag skrev inte texten till Rachael Ray med Autisterna. Men det skulle kunna vara. Jag älskar Rachael, hon gör varje arbetslös dag helt jävla vansinnigt okej.



Jag har inte kunnat se på Rachael Ray på säkert två veckor, och jag saknar henne. Hon förgyller vilken dag som helst. Fantastiska kvinna.






Kommentarer
Postat av: Nea

Vi kommer att överlämna lägenheten till bättre behövande, men inte förrän i höst. Känner du till någon som är intresserad? :)

Tror för övrig att den ska renoveras också, så det blir troligen fräsch.

2011-03-02 @ 21:59:42
URL: http://neaglad.blogg.se/
Postat av: Nea

Min hyra ligger på 3800 ungefär. Då ingår inte el, som ligger på ungefär 200 kronor i månaden.

2011-03-03 @ 11:13:16
URL: http://neaglad.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0