Dagarna blir kortare

Dagarna springer iväg för mig.
Jag har så mycket jag sysslar med nu så jag hinner liksom knappt tänka.

Jag blev tidigare tillfrågad om jag ville delta i ett makeup-event som ska hållas i helgen, och hur konstigt det än låter, har jag inte tid.

Det har varit en hel del roligt som har hänt i helgerna ett bra tag nu, det har varit allt från 50 årskalas, bullbak och nu senast ett spabesök! Och mer ska det bli!

Tills jag orkar plocka ihop lite bilder på vad jag hittat på får ni lov att nöja er med denna cykelbild.







Kommentarer
Postat av: Ela

Hej, som svar på dina kommentarer, jag ber om ursäkt om det inte varit du, har varit orolig för att det varit du, kan inte se IP adresser på denna bloggplats tyvärr.



Det där med lägenheten har bara känts lite så, har länge velat se hur eran ser ut men har aldrig fått eller kommit till skott eller hur man säger? Som sagt, ber jag om ursäkt om du inte gjort något! Verkade så på desses kommentar som att ni pratat om vad jag skrivit men som sagt åter igen, förlåt för det. Det är egentligen det sista jag vill är att vara osams med dig. Eller er, blev bara så ledsen när jag blivit påhoppad och anklagad för saker.

2011-10-14 @ 16:09:11
Postat av: Ela

sv: Fast så var det ju inte.... Jag fick höra av andra som läste din blogg att du lagt ut de där om Mc Donalds precis efter att jag skrivit om det på FB så jag skrev helt enkelt att jag älskade det på min blogg.. Tycker inte heller andra ska lägga sig i så mycket utan ta reda på saker innan man går och snackar, enligt mig.



Men whatever, från mig är det missförstånd av att du har gjort något, jag behöver inte vara arg på dig, för det borde jag väl inte?

2011-10-14 @ 18:48:05
Postat av: Ela

Okej bra då har vi löst det.

2011-10-14 @ 19:09:01

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0