Effektiv!

Äntligen(!) har vi tagit tag i allt som ska fixas här hemma.
Jag har levt med ett strykbräda(? strykbräde?) i vardagsrummet sedan i somras.
Nu är det borta.
Tillsammans med alla lakan och kläder så väntade på stryk.
Jag har rensat vår stora garderob.
Vi har burit ner en massa till förrådet.
Vi har rensat förrådet.
Vi har pantat.
Vi har handlat.
Vi har kollat lufttrycket(?) i däcken. På bilen alltså.
Oklart varför det inte skulle vara uppenbart.
Allt(!!!!) i hela jävla lägenheten är tvättat.
Till och med duschdraperiet!
Vi drog en sväng till miljöstationen.
Dammsugat.
OCH jobbat!

Jag är en sån fantastisk människa!
Dock mår jag svindåligt nu. Orkar bara ligga i soffan.






Kommentarer
Postat av: AC

Ser väldigt mysigt ut! :)

2012-12-07 @ 11:42:29
URL: http://makebeauty.spotlife.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0