En och en halv timme kvar.

Hundra tända ljus, svartvinbärste, en fin bok, mängder av kuddar i soffan, finaste mysfilten och en trött gosig perser.
Ett perfekt avslut.



Trots denna idylliska bild av en mysig höstkväll är det raka motsatsen.

Det här är bara ett försök att inte göra något värre av denna djävla dag. Ett försök att hålla mig kvar i soffan och invänta en ny dag. För just den här förbannade tisdagen har jag fått nog av.

Men det har funkat. Alla ljusen, boken, te, det ändlösa apelsinätandet och soffhörnan HAR gett mig lite sinnesro. Nu kanske jag kan fungera imorgon.

Och jag hoppas att skorna jag ska köpa åter finns i lager. För annars blir jag så förbannat arg på mig själv!!!!! Hade möjlighet att köpa igår men "orkade" inte, och IDAG VAR DE SLUT!!!!

Okej. All sinnesro försvann och ångest är åter ett faktum. Jag hatar de där jävla skorna.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0