Sep. 21, 2012

Sen frukost. Sen morgon faktiskt.
Jag har upptäckt något nytt denna sena morgonen.

I samband med nya iOS 6 har AppStore (obs fina stavningar med autocorrect) fått nytt utseende och funktioner. Detta är inte vad jag upptäckt, förstås. Men i det här lyser de lite extra på vissa saker de vill lyfta fram. Där i bland - podcast(s?).

Aldrig ägnat mig åt detta innan.
Någon slags hatkärlek till fenomenet podcast dock.
Men! Jag har bara lyssnat på Filip och Fredrik samt hanapee. Där av hatkärleken.

Hur fantastiskt det än må vara att lyssna på Filip och Fredrik, så hoppar de från sak till sak och avbryter varandra med nya ämnen ständigt. Det är ju en viss charm, naturligtvis och den verkar dessutom växa för varje sekund jag lyssnar.

Hur som helst. Känner att det här också blir lite spretigt då jag lyssnar samtidigt som jag skriver.

För att summera till er som inte hänger med;
Idag lyssnar för första gången någonsin på podcast!






Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag älskar podcasts! Kan tipsa om Värvet med Kristoffer Triumf, Hannah och Amandas podcast och Alex o Sigges podcast. Mina favoriter!!

2012-09-23 @ 19:31:38
URL: http://frankofil.blogg.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0